tisdag

Ja tiden går vidare och ja saknar viss ork till att skriva , haft mkt i skallen,
men nu ska man väl försöka sig till nått slags inlägg .. !

Ja så idag är det tisdag och ja har varit på blomstra med min kära dotter , snuttan va inte helt på topp men fick ju iaf träffa henne ,
sen gick ja ner till jobbet där Susann fixade lite i mitt hår gjorde ett par flättor så inte håret kommer i ansiktet .. =) hon är snäll hon , men det är ju iof alla jag jobbar med ,
Vi har samma humor alla som jobbar och det är ju viktigt att alla trivs med varandra ,

Nu har man en barnfri vecka och ska väl fixa till lite här hemma, håller på att fixa balkongen och inne på lillans rum lite grann ...
sen får vi se vad ja mer ska hitta på , måste ju göra saker när hon inte e hemma , passa på liksom .. !
 Tänker efter lite om det har hänt så mkt i mitt liv på sista tiden , men det mesta är som vanligt.

I helgen gick ja och Janne samanlagt 5 timmar i skogen med hundarna , 3 timmar i lördags och 2 timmar i söndags .. men hundarna tyckte om det .. men inte mina leder ..
gå på ojämn mark är ingen höjdare för lederna..

Men men vad ska man gör om kroppen inte vill som man själv vill , det är bara att jobba på så gott man kan .

Nu ska ja kolla på tv och sen slagga , lite seg idag men det går över..

sköt om er alla

// Tirre

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur är det med din rygg nu då ?

2009-03-17 @ 21:15:09
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback