var ett tag sen

ja nu var de ett bra tag sen man skrev blogg.. har varit så slöö
usch skäms på mej ..
har sovit och vilat en del efter jul , tagit de lungt ..
började mitt nya jobb idag .. och de gick bra ..hade jätte trevligt.. träffa massa nya och gammla hundar,, skönt ju..
Nu sitter man hemma och väntar på att man ska ut med sina egna hundar och sen ska ja hämta min söta kära dotter..
På onsdag ska ja ha möte på dagis , men en psykolog som ska göra en utvärdering på thilde senare.. Ja vill bara att de ska vara klart så ja kan arbeta vidare och veta mer hur ja ska hanskas med henne .. 
 
vet inte vad ja ska skriva... har inte mkt att säga just nu ...

skriver sen ..

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att allt löser sig med dottern din! Säger dom något vettigt kan du vidarebefodradet till mig så jag kanske får ett bra tips på hur man hanterar ett åskmoln... =) Hörs på msn senare... //Kram

2009-01-12 @ 14:30:14
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com
Postat av: Jennie

Wie ! Du har börjat blogga igen ! :) Kram !

2009-01-12 @ 20:16:50
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback