trött

idag blir de inte mkt att skriva om .. sjukt trött helt slut , hostar som satan , ont i ryggen osv...
men men livet går vidare endå .. skit ner på allt ..


Lillans tand kommer ramla ut i morrn.. det är ju nått som e roligt.. min lilla tjej kommer bli en gluggis.. hehe

ska ta bild och lägga upp sen..

sen till mina knasiga hundar så har dom lekt idag . era bet sig i tungan så de blödde  men när hon märkte de så käkade hon lite snö och de slutade blöda,, ja ja hundar säger ja bara ...

sen har Nova den vitta ulliga saken börja löpa .. Jippi j**la pms kossa hehe .. min hund så ja får säga så ..




ajja ha de bra
natti natt ..

/tirre

Kommentarer
Postat av: Tony

Sammanträffande, Josefin blev "gluggis" i dag, (eller, i går mena jag, då klockan har gått över tolv-sträcket).



Jag firade Josefin å Mor i dag, 7 vs 57 bast blev dom. Lite FUN detta, då dom fyller samma dag, snacka om vad morsan blev glad över sin 50års present som Farmor. ;o)

Nästa vecka ska Josefin ha sitt riktiga kallas, med polarna från plugget mm, på Mcdonalds, så det blir säkert lite roligare en det va här i dag/går.



Blev lite off topic där på slutet, men ville bara fylla BLOGGEN lite + det e första inlägget här.



Ha d bra Tirre :o)



2009-01-23 @ 02:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback