torsdag kväll

Ja är nu ny badad , och det är väldigt skönt att ta ett avslappnade bad efter en ganska stressad dag.
fick tag i min läkare så lillan får lov att använda min medicin  , Men huvudsaken är ju att hon inte blir sjuk och man måste ner till sjukan ,,

När ja hade pratat med läkaren och hade precis lagt på luren , så kom smartskallen Tirre på att hon skulle ha bokat tid hos läkaren oxå för min rygg.. Men näähh de glömde ja ..GRATTIS ahh suck
men men får väl boka tid i morrn .. Kan inte gå runt att ha ont , inte alltid
Ja vet ju att de finns folk som har det värre än mej , så man ska ju inte gnälla för mkt ..
Men ja måste ju kunna funka som mamma och Matte till mina hundar .. och som en bra vän för dom som behöver mej ..
och det finns ju folk som inte behöver mej oxå , men endå hehe  ( vet inte riktigt vad ja menade med de)

lillan har äntligen somnat och ja ska kolla på tv ,.. nu är det ett program om generation fett ,, iof ett gamalt avsnitt men endå ..
kul att titta på .. har ju inget annat att fördriva tiden med ju ..

kanske ska ta en koll på disken oxå .. men suuck orka diska .. men ja vet ju att ja måste .. förr eller senare,,

denna helg är man barnledig och får se vad man ska hitta på .. om man har tråkigt så kan man ju gå en långis i skogen med vovvarna ..

jaja sak samma ,,
take care // Tirre

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo, det har du nog rätt i faktiskt. Skönt att slippa så mycket smink.

2009-01-29 @ 20:11:08
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback