snö snö , och mer snö

fy tusan, ja tycker inte om snö.. ja vill ha värme och sol!! inga j**la vita flingor som dalar ner... alla tycker de e så fint.. men NEEJ TACK ... funderar om man kan blli alergisk mot snö? hmm kanske kan kolla om man kan vara det ! *L*


till dagens händelser ,, fick hem dottern idag efter att ha vart med pappa över helgen , vi var på blomstra , väldigt trevligt att komma tillbaka efter ledigheten , men de kommer bli tomt när vi slutar där i sommar.. men jaja .. den dagen den sorgen...
tänk vad barn blir stora .. gulligt ..

nu ska ja bädda rent i sängen och fundera på vad vi ska äta ?? SUUCK


ingen som egentligen läser mina patetika meningar men endå ... värt ett försök ..



take care tirre

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag läser din blogg ! Läser du min ? :)

Kram !

2009-01-20 @ 21:22:57
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Isabel ( Lilla Bonita )

Jag läser din blogg också gumman !

Men jag länkar till dig blogg i från min sida, du får gärna göra det samma



Ses på tisdag... synd att ni slutar på blomsta till sommaren :(

2009-01-20 @ 22:19:17
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback