Kvällning..




Ja nu är det natt , och snart sova dax för lilla mej ,,
varit en bra dag, bråkade lite med lillan när man va hemma ,....ovanligt..
sen kom det till hennes nattning , och OMG säger ja bara .. allt gick bra tills hon skulle lägga sig ,.
då kom orden ,

"mamma ja älskar dej massa"
"mamma ja ska rymma" och då frågade ja vart hon skulle rymma och då var de till pappa ..
för ja e så elak !
sen det roliga i det hela är att ungen packar en kasse med saker . hon har sitt nattlinne på sig och är på väg mot dörren ,
och så står hon i hallen och säger " Mamma var e mina skor "
och ja sa till henne att ja inte ville att hon skulle rymma .. och sa mamma vill ju ha lillan hemma ! men hon hittade till slut sina skor och skulle gå..
Då tänker ja så att Hmm ska ja låta henne gå ut i detta väder i nattlinne och en plastpåse ?
så ja säger snällt "att du vet gumman , de är kallt ute ?"

får till svar " Ja mamma ja ska sätta på mej overallen"
men hon gick inte utan hennes pappa ringde och pratade med henne lite , men massa mer tårar gick hon in på sitt rum och sa att hon ska "RYMMA"  i morgon . bästämd som bara thilde kan vara !! he he .. söt och charmig..

Men sitter och funderar om hon ska få "rymma" så att säga låta henne gå ut i mörkret och ja strax efter utan att hon ser mej .. vet ej om de är så bra , men då vet hon att de e kallt mörkt och ingen där ! Ja jag vet att ja är en elak och ond mamma , men ja skulle inte låta nått hemskt hända henne ..
hon är ju mitt allt och som får min vardag att gå framåt.. hehe

hon fick ett brev idag av psykologen att hon ska träffa henne snart,, och ja hoppas på att de kan gå bra ..
Allt kommer bli bra , man ska bara tänka positivt ..vilket inte e min starka sida ibland .. men men ..
nu  ska vovvarna ut..


Måste bädda rent i sängen oxå .. skulle gjort de tidigare men de ´kom lite förhinder ..


god natt och ha de bra ..
// Tirre

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja det va ju synd att rummet hennes inteva så stökigt längre... Då hade du ju kunnat köra en grej som jag gjorde på Nikko när han skulle rymma... Jag sa åt honom att "Du rymmer ingenstans så länge det ser ut å där i ditt rum!", när han städat så fick han iaf inte rymma men han va för trött för att protestera....

2009-01-21 @ 07:00:53
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback