för den är min dag idag !!

grattis till lilla mej ..
för idag blev ja ett år äldre och det e trevligt..
hade besök här idag av Camilla , Sofie och Majk .. Janne och louise var här och ja fick en fin halsduk av louise som hon stickat själv .. =)
och så klart en drös med sms för dom som kom ihåg att ja fylde år idag =)

tack för alla sms.. Pratade med min mor idag och hon sa  " ja tirre grattis på 25 år dagen "
hahaha var sen tvungen att säga till henne att ja böev 26 .. hhaahah tror hon skämdes lite då hehe..
men tack igen alla vänner och bekanta ..
och tack nilla för du försöker fixa min blogg.!! du är en ängel när du vill !!!

nu ska ja tillbringa resten av min födelsedag i soffan och glo på tv dricka cola .. och fundera på hur ja ska få detta år att bli bättre..

men mer stock åt mej i år ahaha
(hmm får man skriva så ? ) heheh ..


take care alla

kramisar tirre
the one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback