bittra lilla stad

Ja denna rubrik har ja valt pga att denna stad är bitter , och en massa skit snack precis överallt , men tror att man har vänner och så men de visar sig att dom oxå prata skit om en , men vet ni ja kan inte bry mej mindre ,
för att enköping är en sån liten stad , och alla känner alla det räcker med en person som har tillräkligt med karaktär för att börja snacka skit och alla andra hänger på ,
visst det har ja med .och det kan ja erkänna , men det är oxå för att ja vet att det är så överallt. kvittar för mej , för ja umgås inte så mkt med folk , har blivit mer folkskygg efter ja flyttade hit andra gången , efter ja hade fått barn ..
men ja har valt den vägen själv..
och klandrar ingen ,
för om det roar folk att kasta skit på varandra så visst go a head...
för man gör det inte bättre än man vill ha det..
och ja kan bli kallad elak och ond dålig kompis och på grund av att ja e som ja är blir man inte bjuden dit eller dit . ja ni förstår ,
men det finns vissa som fortfarande kan stå ut med mej, och mitt snack. men det är sanna vänner , som alltid finns där och visst kan du lessna på dom oxå och dom på dej , men dom finns alltid där ..
och dom ser inte bara det dumma elaka mej .

nu ska ja ta och diska ,. har varit ensam och solat  .. skönt ..

take care // Tirre

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du & jag känner likadant just nu ! Läs min blogg ! Jag har också skrivit ett inlägg om Enköping ! Kram !

2009-01-31 @ 21:09:53
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback