Tisdag Kyla... brr brr

Ja idag är det Tisdag , och vi har varit på blomstra och haft det väldigt trevligt som man alltid har ,
kommer alltid upp nya saker vi pratar om "!
Iaf ja och Ullis har våra prat.. *L*

Men det har varit bra idag , Thilde har fått träffa sin kära Pappa idag , gissa om hon blev glad .. =) roligt att se att hon blir så glad att se sin pappa . tänk om hon kunde bli så där glad när hon fick se mej !? hehe
men det är ju inte alltid man blir så glad när man ser en och samma person varje dag , En som e ens Mamma dessutom ,
Ja hade nog inte blivit så glad att se MIN mamma varje dag , *L* ingen ont menat...'


Ja har kollat igenom ett par blogg och dom flesta är mammor till barn...Och ja har mest reagerat på att man skriver om hur mkt man älskar sitt barn och sin familj , men man behöver väl inte skriva det 3 4 ggr i varje inlägg..
eller ? men det är ju iof upp till var och en , men det har ja funderat över ,
för ja skriver sällan att ja älskar min dotter och att hon är mitt allt , bättre då att ja säger det till henne än att skriva .
visst får man göra som man vill , Men klart att vi mammor älskar våra barn . det är en självklarthet . så vem är det då man försöka bevisa det för ..? bara min fundering . Har inget emot det eller så .bara undra ..
Alla som känner mej vet att ja älskar min dotter . även fast ja kan bli så arg på henne att ja inte ens orkar se på henne ,
men varje kväll när hon ska sova så säger ja alltid att ja älskar henne . och det är viktigt för henne iaf.. att hon får höra det .. för hon kan inte läsa än ...

take care // Tirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback