tisdag Kväll

Ja denna dag har varit lite späckad.. eller vad man ska säga .. har haft ett par olika kaffe gäster
Första som kom förbi var Janne , drack lite kaffe ,
sen efter Asta hade blivit hämtad så kom Min kära gamla granne Åsa förbi och snackade lite skit ,
Alltid lika roligt att träffa henne , hon undrade vad ja hade gjort för att skrämma bort dom NYA grannarna . (Åsas gamla lgh) som ligger vägg ivägg med mitt sovrum :P
men ja sa att ja var faktiskt oskyldig denna gång . Vet ej varför dom ska flytta har inte ens sett till dom ..
Sen pratade vi om våra Öl stunder vi brukade ha på våra balkonger...=) Dom fina tiderna är förbi .. Men det kommer en ny sommar och då ska vi sitta på min balkong och ta en Öl och snacka skit med varandra..

Sen runt 5 tiden kom Jenny och hennes son förbi och drack kaffe , det var länge sen man fikade med henne ,
men det kan ju bero på att ja är hemskt dålig människa att höra av mej till mina vänner ..
Vet att det inte är roligt att alltid vara den andra som ska höra av sig ..
Men ja e lite tankspridd och väldigt stressad person ,, vilket alla som känner mej vet om!
så ni får ursäkta att ja är så dålig på att höra av mej ..

Nej nu ska ja ta om krama det enda som verkar vila stanna kvar hos mej och det är min Kudde , :p
hehe men om den hade ben skulle den nog oxå dra .. Ha Ha ..


Natt natt

Btw TAck Marcus H . för låten.. Super snällt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback