söndags slöar..

söndag och ja slöar
kommer troligen göra det hela dag , tack för en trevlig kväll igår ;)
men nu mår man som man förtjänar . .

soffan kommer vara min bästa vän idag ,
snabb sammanfatting från gårdagen , Firade Sebbe för han fylde år , sen  gick ja hem till Linda opch drack lite till hos henne , Sen drog vi ner på krogen, och söp lite mer träffade lite folk , och så ... bla bla bla..


kom hem vid ca  2 tiden tror ja . omg det va inte mkt folk ute igår . alla var väl ute i fredags .. men men

nu ska ja lägga mej på min bästa vän .. (soffan)

/ Tirre

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, Enköping är ju så tyvärr. Hatar detta skit-snack som går häromkring.

2009-02-01 @ 23:06:13
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Har lekt lite med din blogg nu... Jag har fått till det rosa... (med lite fusk från en sida som heter designa bloggen...) Nu ska jag bara klura ut varför min dator inte vill installera photoshop... Sen ska jag fixa den på allvar!!

2009-02-02 @ 08:03:22
URL: http://nillamantymäki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback