Onsdag morgon


och ja gick upp för ca 20 min ..
HAr sovit i natt med en massa jävla sladdar,.. såå roligt , men det var för mitt eget bästa för att se på min sömn .
så ja har har en sak på fingret , en sladd på halsen och rem (bältet) ovanför brösten och sen en näs slang...
ska lägga upp bilderna får ni se

ser sjukt ut som satan .. men men bara ja som lyckas med sånt .
nu ska ja iväg med lillan till dagis sen iväg och lämna utrustningen till läkaren igen , sen invänta svar..

skriver mer sen ..

bilder kommer här

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja hoppas du fick lite sömn trots alla sladdar och skit... Mamma hade ju också sånt där en period för att kolla sömnen... Hon kunde knappt sova med skiten på..

2009-02-25 @ 08:01:30
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com
Postat av: Anch

Tjenare gumman!

Ja du ser onekligen sjuk ut men det är ju för ditt bästa så.

Hoppas att du får bra svar tillbaka.

Krama lillan från oss alla.

Puss och kram Anch

2009-02-25 @ 09:24:17
Postat av: tina

tack för kommentaren, till och med ja tycker jag va söt där.. hihi... din bild däremot ser lite halvläskigt ut, alltså inte du utan mer det där slangarna å allt... hoppas det gör nån nytta iaf!

2009-02-25 @ 12:31:36
URL: http://tinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback