nya dagar

Ja här har vi en liten bild på kära Sebbe som fyllde år
och sen en liten bild på mej innan ja gick hem till honom för att fira









Nu har man lagt lillan i sängen . Ja hon somnar väl om ca 1 timme eller så ..

man vet ju inte . Hon kom hem idag efter en helg med sin pappa...


själv har ja ringt min kära läkare idag . pga ryggen , sen ska ja oxå kolla upp min fina hosta ja har oxå ..

se vad han har att säga

För ska de fortsätta som det gör med min rygg , kan ja tacka mitt jobb hej då ! och det vill ja ju inte ..

Älskar att jobba med det jag gör..och ja vill inte byta.

men nästa alla jobb har ju alltid nån påverkan på ryggen , Men vi får väl vänta och se vad han säger..

Sen kan det ju ha att göra med min kära säng oxå . inte den bästa och att man känner fjädrar i ryggen är ingen höjdare..

Men som man bäddar får man ligga ! ha ha så fyndigt ..

vad ska man göra av resterande av kvällen då mån tro !? glo på tv ta ett bad , ut med hundarna och fundera på varför man efter snart 3 år som singel fortfarande är det !? Hmm skumt det där .
Men ja har ju Thilde och hundarna . skulle ju iof vara lite trevligt att ha en annan i sitt liv oxå ..
Men man får ta en sak i taget och en dag i taget..
Kommer "drömkillen" så gör han ...

trevlig kväll på er alla

Take care // Tirre


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du behöver ingen läkare... Du lider av kennelhosta!! skrattar



Nä kolla upp det går ju folk med TBC i stan...



Och fika kaffe kan vi göra när du har tid...



Så hör av dig så slår jag på kaffet!



//Kram

2009-02-03 @ 20:07:24
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vilken fin blogg-design du ha ! :) Kram !

2009-02-03 @ 23:18:26
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: mikaela

vilken partyhatt!

2009-02-04 @ 11:31:37
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback