Läkarbesök idag

Morse vart de först ut med hundarna sen lämna Thilde på blomstra och sen bar det iväg till läkaren ,
en ganska stressad morgon ! men de gick bra.
Pratade med min läkare om min rygg och att ja börjat få jätte ont i mina leder,
idag har ja så ont i högerhanden så ja knappt kan skriva .

Men nu har min läkare skickat en remiss till sjukgymnast och så ska ja äta inflamations stillande för ryggen tills ja börjar på sjukgymnastik . så men andra ord måste ja ta det lungt ,
Inte för det är så lätt med 3 hundar hemma och en 5åring , men man får försöka , det bästa man kan ,
kommer inte kunna ta alla tre hundarna på en gång , för det är inte bra för ryggen ,
men jaja får försöka lägga upp ett system eller nått ..


Ska ner och fixa mina värktabletter sen , just nu har ja lite med chash men ska fixa de idag eller så gör ja de i morrn ...


ha en trevlig dag alla .
det är ju iaf vackert väder ute och man får väl uppskatta de i alla smärtor  hehe

take care // Tirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback