Omg vart ett tag sen

Jaa nu var det väldigt länge sen ja skrev .. men som alltid har ja haft massa för mej , Barn och hundar och goda vänner !

Men allt flyter på som det ska , eller snarare så har de gjort de tills i går .

Igår någon gång på eftermiddagen så blev ja skadad på jobbet , Jippi ..
stog i våran lilla hage med ett par hundar ,
och dom lekte ,
helt plötsligt så springer en hund rakt in i mitt högra knäveck och de gjorde as ont .. ! Jippi
men ja jobbade på även fast ja hade skit ont , mina söta vovvar var med på jobbet oxå ,.
men sen tog smärtan över och vid 5 så gick ja med 3 hundar hemåt ..
en promenad som brukar ta ca 25 30 min tog med 45 60 min ...
singel fart för att vara mej ! bra där .. gjorde allt för att de skulle släppa lite av smärtan men inget hjälpte ,
sen vid ca 21 ringde ja en tjej kompis som körde ner mej till akuten , där ja fick sitta i en rulstol för ja inte kunde gå hade för ont ..

Kära Janne kommer ner och gjorde mej sällis när min tjej kompis var tvungen att åka hem .. ! Tacksam för dom vänner man har !
fick sitta på sjukan fram till ca 01 då fick ja träffa en läkare som kollade på mitt knä , och de gav resultat att ja ska hoppa på kryckor i en vecka blir de inte bättre efter de måste ja till husläkaren , hade fått en rejäl smäll i knävecket ,
Men det hindrar inte mej att jobba , jobba måste man ju .. ja e ju inte så skadad ..
eller !? hehhe
och så måste ju mina vovvar ut oxå .. men de går om man är en envis liten skit som ja !
Moha ha

neej nu ska ja väl sova , jobba i morrn med ..

Ha de bra

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback