måndag

Jaa nu är det måndag, har tillbringat en hel del i soffan idag , men ja har tagit rn långis med vovvarna i skogen.. :) försök att gå med tre hundar i var sitt koppel, och dom e inte alltid så samarbetsvilliga när dom vet att vi ska till skogen ..!! ohh neej de är inga små hundar, två schäfar och en samojed tik !! jippi =) men de e mina sötisar.. lovve them , men sen lilla ja på de .. Haha ja kan tänka mej att ja ser rolig ut där ja går omkring !! sen kom min bästa vän förbi och lånade min soffan och låg där och små sussa en stund =) hihi men vad gör man inte för sina bästa vänner ! Han lånade ut sin dammsugare till mej ! har haft den i någon vecka nu , men idag tog han hem super maskinen !! Ja jag är helt såld på en dammsugare... vart nästan lite kär i den !! nu ska ja diska efter maten och kanske ta en kopp kaffe !? aja sak samma take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback