Utmaning!

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.




1. Min  dotter  och  hundarna  är  mitt  allt

2. Jag är  alldeles  för  ärlig  vissa  gång ..   (ops)

3. Jag  vill  sova  hela  tiden  om  ja  fick   ( l ever i dvala)

4. Jag  skulle  vilja  be  vissa  dra  åt  skogen  , men  det  är  inte  bara  ja som  förlorar  på  det  om  man  kan  säga  så

5. Jag  önskar  jag  hade  mer  kraft  att  hantera  vissa  saker..

6. Jag  älskar  att  tvätta  och  diska :$

7. Jag  undrar  hur  det  ska  gå  för  min   dotter  i   framtiden..


tyvärr  har  ja  inga  att  utmana..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback