Min dag i korthet

Jaa denna dag har väl vart hyfsad .. eller snarare HEMSK..började med ett litet bråkigt barn på mogon..
sen gick ja hem och vilade fick medd. att vi inte skulle jobba idag , Och nu är ja glad över det ..

efter att ha vilat en stund gick ja ut med mina SÖTA hundar.. dom fick springa lösa på ängen och de gick bra asta och era lekte bra och nova sprang omkring och käka gräs . sen kommer ERA i full fart mot mej FÄLLER mej som en fura och jag ramla bakåt och slår i ryggen i nått hårt kan varit en pinne eller en sten .. vet inte tog en stund innan ja kunde resa mej .. och nu har ja så ont i ryggen så ja kan inte göra nått knappt , det gör ont att gå.. men men blir det inte bättre får ja väl gå till sjukan .. :S



det var min dag i korthet .. fuck vilken dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback