Bränd

Jaa det har hänt massa den sista tiden,

Kan ju börja med Fredag

Fredag
Ja Va hemma från jobbet för att ja hade skadat ryggen , och ringde till akuten och kollade vad ja skulle göra , dom sa att ja skulle åka ner och få ryggen kollad !! Visst ja och Louise åkte ner till sjukan ,
skrev in mej och satt väntade i 4 timmar!! Så ja lessnade på att vänta och sa till att ja går hem !! Va skit förbannad för ja inte fick vård !! så smart ja gick hem och drack vin istället !!
Sen kom Min kära vän Sebbe över en stund och drrack öl med mej !! sen när han hade gått hem så hade ja tråkigt så ja Ringde Linda så hon och ja gick på krogen !! Inte en höjdare , fick i mej för mkt och svimmade på dansgolvet , Första gången i hela mitt liv ja svimmade på krogen !!
Sak samma nu vet ja ..

Lördag
Kl 0530 vaknde ja upp och kunde inte andas ,gick omkring i lgh och letade medicin och ja va ju inte nykter då heller !! Så vad gör man !!
Joo ringde 112 !! och ambulansen kom, och hämtade mej så ja fick komma in på akuten igen !! =)
Tabbe då ja stank sprit och ambulans kille som satt där bak med mej va snygg !! Ja hade smik under ögonen och ful som stryk !! Men han hjälpte mej endå =)
fick träffa läkaren kl 9 -930 typ sen efter de gick ja hem till janne och linnea !! Fick stor hjälp av janne som löste ut min medecin och gick ut med mina hundar pga Ja hade fortfarande ont i ryggen (Har de fort.)
Sen åkte ja och janne och linnea och hennes dotter till badhuset och badade så ja hade trevligt med dom på dagen !! Dom är vänner som alltid finns där =)

Senare ¨på kvällen så gick ja hem till Johan och festade och träffade Tomas en kille ja inte träffat på länge ! och linda va med mej och vi festade hela kvällen och ja hade jätte trevligt med dom !! Sen gick ja och linda hem och soov !!

Söndag
åkte ja till hummelsta och hjälpte min arbetskamrat som har skadat benet och ja hjälpte henne med sina 4 barn och sen hjälpte ja till i stalllet för hon ska inte göra annat än att gå på krykor!!
Och när ja hjälpte henne var Min kära Louise här hemma och tog hand om vovvarna och städade !! Så när ja kom hem så vart ja jätte jätte glad !!

Så Tack till alla mina vänner som ställer upp när ja behöver er som mest !!
Och att ni nu kommer få stå ut med mej eftersom ja måste sluta röka!!! Fick stränga order från läkaren att ja måste .. och att ja egentligen inte ska ha pälsdjur !! Men jaja över min döda kropp att hundarna försvinner


Take care
Tirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback